niedziela, 25 września 2016

Rozstania i powroty.

Stardoll się zmienia, oddałabym wiele, aby był taki jak kilka lat temu. Mam wrażenie, że ludzie byli inni - "normalniejsi". Wygląd strony był przyjemniejszy. W ogóle wszystko było na "+". Czasem wspominam czasy swojej świetności, prowadziłam blog "senny-stardoll", na którym już od ponad roku się nic nie dzieje - niestety ;( Do tego byłam menadżerką innych blogów i zajmowałam się ich marketingiem, na kilku dodatkowo pisałam od czasu do czasu, prawda jest taka, że one wszystkie padły, a ja nawet nie pamiętam ich nazw. Stare niestety nie wróci... Może i dobrze, choć z drugiej strony bym chciała... 
Postanowiłam reanimować "sennego" - pewnie znów się poddam. 
Nie widziałam już dawno nigdzie "metamorfoz", które był przecież kiedyś mega popularne ani tym podobnych postów też nie ma... Na sennym będą, może nie codziennie, ale kilka razy w tygodniu coś się pojawi - zapraszam serdecznie!
Pomożecie? Szukam redaktorów i w ogóle każda pomoc się przyda!
Tu też coś dodam od czasu do czasu. ;)
płaszcz P'N'L
naszyjnik JOHN GALLIANAO
top BALAMIAN
spodnie BUNNY HOP
torebka FENDI
buty VOILE

1 komentarz: