poniedziałek, 18 lipca 2016

Gun


Hej, hej :) Dość długo mnie tu nie było. W sumie nie tylko tu - na Stardoll, od ostatniego razu, zalogowałam się dopiero wczoraj. W sumie te ciągłe zmiany na Stardoll, i ta cała "otoczka" - nie jest to już to samo, co kilka lat temu. No ale w sumie jedni ludzie odchodzą, inni chyba przychodzą, a wiadomo, że stanie w miejscu to regres, a strona musi się unowocześniać, by zyskać nowych graczy. Poza tym mam też już swoje lata (XD), więc nie sprawia mi to już takiej frajdy, ale jakoś tak nadal czasami miło jest się zalogować i poprzebierać lalkę. 
Side note: damn, chyba tracę umiejętności pisania (nie, żebym kiedyś jakoś super pisała).

Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze jest i przepraszam za nieobecność, a jednocześnie nie mogę obiecać, że wracam - blog jest stricte związany ze Stardoll, a jak już wspomniałam, sama gra nie sprawia mi aż takiej przyjemności jak niegdyś.


Silver Corner Shades - Chanel
Black Asymmetrical Top - Basics
Bizou Logo Belt - Bonjour Bizou
Snake Printed Clutch - Bonjour Bizou
Classic Wool Crepe Pants - Pretty n' Love
Minimalist Alexander Heels - Bonjour Bizou

2 komentarze: